ericabol

Alla inlägg den 22 oktober 2012

Av erica bol - 22 oktober 2012 21:35

Vaknade vid kvart i 8 idag, ett helt under att jag han till skolan i tid.. Åkte typ 5 i men aa iallafall. 

Hade vanlig skoldag idag, hade maggie på so och svanska för han vi egentligen ska ha va på ngn föresläsning i Stockholm tror jag..


Såhär snygg såg jag ut i skolan idag (just kidding). Men såhär gick jag runt i skolan idag! <3

 


Efter skolan drog jag hem, bytte kläder o åkte till mormor för att jobba.. Tjänade ihop lite till våran Ålandskryssnings resa vi ska på om en vecka<3


När jag kom hem så fixade mamma o jag först mitt hår och sedan hennes hår!


BEFORE

 


AFTER

 


Men nu känner jag mig ganska trött så ska nog kolla på ett avsnitt av ngn serie och sedan lägga mig! <3


 


Av erica bol - 22 oktober 2012 21:15

Vet att jag inte har bloggat och uppdaterat på hela helgen, men det har verkligen varit fullt upp!

I fredags kväll va vi ju hos Emma, jag sov över hos Fia med Julia, Zemilia, Fia, Dave och Joel. De va skit kul, men vi somnade typ vid halv 6.. Haha! Pappa kom och hämtade mig hos Fia vid 20 i 11 på lördag morgonen.. Skulle hem o fixa mig o så tills släkten kom och skulle firra min lillasyster Sandra som fyllde 1 år då.    


Vid 18 kom Moa hit, och alla hade dragit typ vid 8, fast Linda o Moa va kvar för de skulle sova kvar här! :D Vi hade det skit kul o vi va ute o bara skoja o prata. Vi kollade på film, och garva så vi inte kunde andas ;)


På söndagen så vaknade vi vid 11. Moas pappa kom och hämtade henne och sedan så gjorde jag o Linda oss i ordning för att åka till Erikslund med mamma, innan Linda skulle åka tåg hem till Hallsberg! På kvällen så va mamma och jag o sprang ett "lopp" vid friskis ;) De va skit kul! <3








Eftersom fia la ut denna bild på hennes blogg läger jag också ut den här! <3


Men aa nu har ni fått ett inlägg om min helg, nu kommer jag antagligen blogga på som vanligt! <3


     

Presentation


Y.O.L.O
you only live once

L.O.L
lots of love

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20
21
22 23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards