ericabol

Alla inlägg den 2 oktober 2012

Av erica bol - 2 oktober 2012 23:10

Jag skrev ju i ett tidigare inlägg att mormor hade ngn sorts överraskning till mig, ja, idag fick jag veta vad!! :D

Mormor o jag skulle åka till Erikslund o fixa ngt till mig som jag ville ha, typ ngt nytt klädesplagg,skor eller väska eller ngt. Jag ville faktiskt inte ha ngra kläder, eftersom jag har typ tillräckligt. men jag hittade ett par ursnygga höst/vinter kängor! Och så fick det komma med en luvsjal med hem också, men den har jag ingen bild på, men det kommer väl så småning om!!<3

Är grymt nöjd med skorna (och sjalen för den delen)! <3

Jag tycker skorna är skit snygga! Vad tycker ni?

Av erica bol - 2 oktober 2012 15:05

 

Okey, inte kke världens bästa skoldag idag men det gick väl bra, jag bloggar mer när jag har gjort det där med mormor o mamma idag. Föresten så kommer mormor o morfar o hämtar mig när jag slutar så slipper jag gå ;) Men de skulle ändå åka till oss så aa :)

Lovade min lärare att skriva på engelska också så här kommer det ;)

Okey, maybe not the worlds best day today, but the school day was okey. I write more when i come home when i have do that thing whit my grandmother and my mum. By the way so come's my grandparens and pick me up after school, so i don't need to walk. But they were on they way home to me anyway. :)

Av erica bol - 2 oktober 2012 07:31

 

Känner mig heelt slut! Vill inte vara i skolan idag.. Men måste väl de..

Känner mig sjuk, känner mig död, och så ska vi såklart ha världens jobbigaste dag idag också,

typ 2 läxor och massa annat skit..!

Efter skolan, om jag går en hel dag, så ska mormor komma och hämta mig, mamma och Sandra,

men ingen aning om vad vi ska göra.. Hon säger att det komemr bli en överraskning!

(vill veta vad det är)

Presentation


Y.O.L.O
you only live once

L.O.L
lots of love

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20
21
22 23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards