ericabol

Alla inlägg den 12 oktober 2012

Av erica bol - 12 oktober 2012 19:56

Sitter i en lägenhet med familjen och sitter o tar massa "skitsnygga" bilder på mig o min älskade bror :D♥


           


Förresten vad tycker ni om min nya design?

 

 

Av erica bol - 12 oktober 2012 12:08

Jaaa! Äntligen så är det fredag och jag har verkligen längtat! Skolveckan har varit as seg, haft jätte mycket plugg så va tvungen att hoppa över konfan igår (sadface). Men iallafall så har jag kommit väldigt långt på min engelska redovisning som vi ska redovisa om någon vecka..

Men jag åker till Stockholm i eftermiddag, eller aa när pappa har slutat jobbet och packat. Kommer iallafall bli massa shopping o mys i Stockholm!

Efter skolan ska jag hem på en gång. Har massvis o göra innan jag ska åka tilll Stockholm. Ska städa mitt rum, ska duscha, packa och plugga.. Typ allt det på 2 timmar.. Jag kommer döö! :S


  


Det va minus i morse när jag skulle till skolan, snart kommer väl snön komma också :P

Men aa skoldagen idag har varit helt okej, idrotten gick ju inte så bra eftersom jag har en infektion i stortån, så jag kunde inte springa, och så har jag jätte ont i tån.. :(




  

Presentation


Y.O.L.O
you only live once

L.O.L
lots of love

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20
21
22 23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards