ericabol

Alla inlägg den 5 oktober 2012

Av erica bol - 5 oktober 2012 11:52

     

Rubriken talar om att jag har varit usel på att uppdatera de sista dagarna, men jag har inte haft tid.

Haft för mycket hemma och så har jag knappt varit hemma..

Men iallafall så va jag ju på komfa igår, det e faktiskt ganska kul.

När jag kom hem så hade min brorsa fixat mat, tacos FTW!

Pappa hade även bakat kanelbullar (kanelbullensdag) så det blev typ som eftrett eller vad man ska säga.

Idag så vaknade jag 1h för sent, men jag började 08:10, och gick upp 07:00 typ,

haha skulle egentligen ha tvättat håret o så, men han ju inte det eftersom jag sov för länge..

Men jag gick upp när mamma o pappa hade åkt.

Klädde på mig, kolla lite på fb,o sedan sminkade jag mig o drog t skolan!

Han inte med ngn frukost, så ajg har suttit i skolan i typ 2 timmar o hungrat ihjäl, men jag överlevde :) 

På idrotten så skulle vi ha typ "ordådesorientering" (!) så jag, alexandra o lollo gick tillsammans,

vi gick förbi mitt hus så jag kunde gå in o hämta en banan o macka!

Eftersom jag även viste att lunchen skulle smaka skit (ursäkta mitt språk), så tog jag banan också.

När vi fixat alla kontroller va det lunch.. Tog bara en macka o vatten.. Fattig skola jag vet, haha nej, men de serverades fisk soppa! ja, ni hörde rätt F-I-S-K S-O-P-P-A (!!!!).. 

Efter lunchen så satte jag o Emma oss i cafeterian tills so:n började.

Och nu sitter vi här på vår so lektion o typ dör av tråkhet och trötthet.

 

Jag kom på att det är ju oktober nu, brukar gilla denna månad, men den är ju jätte seg,

regnar ju typ hela tiden och man vet aldrig vad man ska ha på sig,

antingen e det för varmt eller så är det för kallt..

Presentation


Y.O.L.O
you only live once

L.O.L
lots of love

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20
21
22 23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards