ericabol

Alla inlägg den 10 oktober 2012

Av erica bol - 10 oktober 2012 22:24

I just love the title!


        


Jag vet att jag inte har bloggat idag, men har verkligen inte haft tid, varit fullt upp hela dagen, skolan va som vanligt, seg o så.. Haha, men är nästan klar med min sak på trä-slöjden! Vi hade ju media idag också, gjorde klart våran snabbmats-analys. Donken FTW! 

 

Efter skolan idag så åkte jag direkt hem. Åkte iväg med mamma till Ica Maxi och storhandlade! Vart ganska mycket, men inte så mycket jag hade trott.. Men när vi kom hem så käkade vi mat, de vart pasta och kyckling. Sedan efter maten åkte jag till gården, träffade Fia, Lollo, Emma, Matilda och massa fler där. Det va ganska kul där. Men pappa kom och mötte upp mig när han slutat jobba så jag slapp åka hem själv. När jag kom hem så satt mamma och kolla på Dallas, så jag satte mig där också ett tag, men sedan gick jag och gjorde mig i ordning för natten. Nu sitter jag nerbäddad i min säng och fryser som satan och ska kolla på Switched at Birth!

 

Good night :*

 

Presentation


Y.O.L.O
you only live once

L.O.L
lots of love

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20
21
22 23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards