ericabol

Alla inlägg den 14 oktober 2012

Av erica bol - 14 oktober 2012 18:06

Här kommer min helg! (hur jag hade det i Stockholm)


Fredag:

Vi åkte till Stockholm vid 17 tiden på eftermiddagen, när vi kom fram så va klockan runt 19. Vi hittade en parkering så länge vi packade ur, sedan va pappa tvungen iväg o parkera ngn annan stans (några kvarter bort) eftersom man inte fick stå där vi stod.. Men vi gick upp till mammas kusin (där vi skulle bo under helgen) vi beställde mat från en grekisk restaurang och tog med hem och åt, så vi satt och åt och kolla på x-factor. Det va ungefär vad vi hade gjort i fredags..


Lördag:

Vi vakande vid 9:00-9:30 någonting, pappa fixade fram frukost och sedan åt vi och firrade mamma (eftersom hon fylllde 41 då) hon fick en vinter jacka av oss (jag, pappa o storebrorsan). Vi åkte ner på stan vid 11 eller aa vi va där vid 11. Vi möte upp Julia och sedan shoppade vi heela dagen (bilder på vad jag shoppa kommer längst ner i inlägget) . Vi fikade på ngt fik. Och så åt vi lunch/middag på "friday's".. Vid 18-19 tiden så åkte Jonathan o Julia hem med tåget, men mamma, jag, pappa och Sandra va kvar i Stockholm. Vi gick mot kungsholmen (där vi bodde) tog kke 30 minuter eller ngt. Men vi stannade iallafall på en coop på vägen hem så vi köpte med oss lite läsk o chips till kvällen. När vi var tillbaka så satte vi på tv:n och kollade på typ först körslaget och sedan ngn film (kommer inte ihåg vad den heter).. Sedan somnade vi ;)


Söndag:

Vaknade upp av att mamma o Sandra kom och väckte mig. Vi käkade frukost, packade ihop allt och gjorde oss i ordning, eftersom vi skulle åka till Kista Gallerian och shoppa (!). Handlade en del där också (bilder kommer längre ner). Men vi shoppade, fikade lite på conditorit som fanns där och sedan åt vi sen lunch innan vi skulle dra oss hemmot! 


Så var min helg i stockhom, har ni något mer ni undrar om så är det bara att slänga in en kommentar! <3

 

Här är allt jag har köpt (va smart o fotade sakerna med butikens påse så slipper jag skriva under åp bilderna, så man inte blandar ihop) ------>

 

             

Doc är det en sak jag har missat, men bilderna vart inge bra så ni får se den ngn annan gång (det är en skjorta) <3

 

 

Presentation


Y.O.L.O
you only live once

L.O.L
lots of love

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20
21
22 23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards