ericabol

Alla inlägg den 14 september 2012

Av erica bol - 14 september 2012 22:06

   

Trodde du hade lämnat mig, du svarade aldrig, när du väl gjorde det så va det

bra små korta svarta svar,de betydde inget, men när jag väl fick se och känna dig

igår så förstod jag att du aldrig skulle lämna mig hur länge vi än va ifrån varandra, 

jag vart orolig, trodde du hade lämnat mig för gott!


ÄLSKAR DEJ! <33

Av erica bol - 14 september 2012 21:59

 

Only way to get me calm!

 


  

(bara du o jag bror, vi kan lura alla!)


Helt plötsligt så orkar jag inte vara borta längre,

vill bara vara kvar här,

inte åka till någon annan stad,

bra vara här där alla jag älskar finns.

Helt plötsligt så är alla känslor borta.

Jag vet inte om man ska säga att det är bra eller dåligt?!

Av erica bol - 14 september 2012 11:55

 

Idag hade vi ju idrott, o då skulle vi springa i spåret,

Emma o jag sprang 1 varv, min fot la av sedan..

Men när ajg sprungit o så, så åkte jag och Fia hem till mig,

vi käka och jag duscha,

men nu e vi tillbaka i skolan o vi fryser som f******n! 

Av erica bol - 14 september 2012 07:34

   

Har mina svarta jeans o min gotlands tröja nu tills idrotten,

då jag ska ha gotlandströjan på mig o mina tights, så blir att ha en annan tröja efteråt!

(mobba inte bilderna..)

Gick upp 7 idag, börjar 10 över 8..

Åt frukost som mamma fixat fram, sedan packa jag väskan o så,

eftersom vi har idrott idag, vi ska springa spåret! HAHA..

Men aa iallafall så efter skolan idag så åker mamma o jag ner på stan,

för att hämta upp mitt ID som har kommit,

och sedan åker vi till en affär o köper tapas grejer,

eftersom vi ska käka det ikväll o mysa framför tv.


SKOLAN VÄNTA, GOT TO GO!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Y.O.L.O
you only live once

L.O.L
lots of love

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
<<<
September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards